top of page
Administratie
Play Video
logo_novex_cmyk v8.png
Logo Velex.png
logo-algemeen_edited.jpg
Alliantie financieel misbruik
Digital Life Legacy_liggend.jpg
Ordner.png
Ordner.png
Ordner.png
Ordner.png
Ordner.png
Ordner.png

Administratie

Levenstestament

Testament

Boedelvolmacht

Nazorg na overlijden

Verhuizing

Stadionweg 133-2
1077 SL Amsterdam
T. 06 29 34 46 88
info@dorineklautz.nl

Hulp bij het op orde brengen van de administratie.

Heeft u, of iemand in uw omgeving hulp nodig bij het op orde brengen van de administratie? Of bij de het invullen van digitale formulieren voor indicaties, zorgvragen of belastingen? Inventariseren wat er aan abonnementen, verzekeringen en andere zaken in huis lopen en eventueel kunnen worden opgezegd?

Dan helpen wij u graag bij het opruimen, ordenen, overzichtelijk opbergen of opzeggen hiervan.

​Dit kan soms ook het uitruimen van overvolle werkkamers, kasten en dozen (op zolder) inhouden. Wat nodig is wordt voor u in een paar mappen op overzichtelijke wijze gerangschikt en eventueel bijgehouden. 

​Wij kunnen uw (digitale) administratie ook op regelmatige basis voor u bijhouden. Dan weet u zeker dat alles goed geregeld blijft.​

​De tarieven voor administratieve werkzaamheden bedragen

€ 69,50,- per uur, met een minimum van 2 aaneengesloten uren.

logo_novex_cmyk v8.png
logo-algemeen_edited.jpg
Alliantie financieel misbruik
Digital Life Legacy_liggend.jpg

'Mijn moeder had op een gegeven moment heel veel hulp van ons nodig. Dorine heeft de juiste zorg geregeld en vervangt ons als contactpersoon, waardoor de rust is wedergekeerd en we nu weer met plezier bij haar op bezoek komen'.
 

Peter van der Horst (55) Buitenveldert

Nogmaals grote dank. Met jullie hulp en noeste arbeid nota bene op zondag is de verhuizing zo goed verlopen als we ons maar hadden kunnen wensen. Ze had lekker geslapen, voelt zich op haar gemak en vind het appartement eigenlijk ideaal. Het is gezellig om op bezoek te gaan en de zusters vinden het er mooi!

Paul B. 

Buitenveldert

'Eindelijk is mijn digid aangevraagd en kan ik nu met hulp van Dorine digitaal mijn zaken regelen'.
 

Cootje de Boer (88)
Amsterdam

'Dorine heeft de verhuizing van mijn vader georganiseerd, waardoor wij onze aandacht op hem konden richten en hij snel aan zijn nieuwe situatie kon wennen'.
 

Patricia de Jong (53)

Amstelveen

Persoonlijke referenties zijn om privacy redenen enkel op aanvraag beschikbaar.

Voor meer informatie over onze werkzaamheden kunt u contact opnemen met Dorine Klautz.

Dank voor uw bericht, u hoort snel van ons. 

Linkedin-logo-1-550x550-300x300.png
Orde op Zaken  |  Keizersgracht 65 B  |  1015 CE Amsterdam  |  06 29 34 46 88  |  info@dorineklautz.nl  |  kvk 68342047 |  btw NL181827657.B01
Logo DORINE KLAUTZ.png
bottom of page